dinsdag 25 april 2017

DoPP voorstellen voor het regeerakkoord 2017-2021 – Duurzaam is de toekomst

Dopp-Def 170425 voor de download en meer informatie van de voorstellen op: https://duurzaam.d66.nl/publicaties/duurzaam-is-de-toekomst/

NOS Teletekst pagina 108,  http://nos.nl/l/2170218,  http://nos.nl/uitzending/24295-nos-journaal.html (2:33-3:29) en http://nos.nl/uitzending/24306-nos-journaal.html (08:03-11:30)

Deze notitie is bedoeld als input voor het Regeerakkoord en allereerst gebaseerd op de diverse verkiezingsprogramma’s en vele rapporten van maatschappelijke organisaties en onderzoeksinstellingen. Het stuk is opgedeeld in drie overzichtelijke hoofdstukken en bevat een aantal samenhangende paragrafen en alinea’s ten einde tot een consistent duurzaam beleid te komen. Het stuk heeft niet de pretentie compleet te zijn, maar wel de belangrijkste duurzaamheidsvraagstukken aan de orde te stellen. Hiermee is een breed politiek draagvlak voor het beleid en de maatregelen die wij in deze notitie voorstellen en weet het toekomstige kabinet zich gesterkt dat dit beleid vruchtbaar kan worden uitgevoerd.