Indeling amendementen VKP 2017-2021 door Besluitvormingscommissie

Naar aanleiding van de e-voting op onze amendementen, zijn 78 amendementen op het verkiezingsprogramma aangenomen door de TA. In de volgende stap heeft de Besluitvormingscommissie de amendementen in drie categorieën ingedeeld. Op basis van deze categorieën wordt bepaald wat ermee gebeurt. Deze drie categorieën zijn:

1. Tekstuele amendementen.  Deze gaan verwerkt worden in de tekst. Dit zijn 15 amendementen van onze TA;
  2. Amendementen over kernpunten uit het concept-verkiezingsprogramma. Deze gaan we op het congres behandelen. Dit zijn 7 amendementen van onze TA;
  3. Amendementen over overige delen uit het concept-verkiezingsprogramma. Hierover zal gestemd worden in de e-voting onder alle D66-leden. Vanuit onze TA gaat het om 56 amendementen.

Voor deze e-voting ontvangt ieder D66-lid een mail. Tussen maandag 10 oktober en woensdag 19 oktober kun je stemmen. Help onze amendementen aangenomen te krijgen. Ga dus stemmen voor een nóg groener Nederland! Via de link hieronder kun je per amendement zien in welke categorie het valt. Ook kun je hieronder het stemadvies zien.

Indeling amendementen VKP 2017-2021

Gepubliceerd op 09-10-2016 - Laatst gewijzigd op 09-10-2016