Jaarplanning 2015

Hieronder ziet u een jaaroverzicht van geplande activiteiten in 2015:

• Januari 2015: Werkgroepen decentraal (bestuursvergadering 9 januari)
  • 1 maart 2015: bijeenkomst met MKB ondernemers en provincies
  • 26 maart 2015: ALV thema-afdeling D66 Duurzaam. Voor alle afdelingsleden (dit is een ‘kleine vorm’ van de voorjaars bijeenkomst  van de thema-afdeling op een doordeweekse avond. Hier kunnen moties voor het D66 congres besproken worden.)
  • 18 maart 2015: Provinciale Staten Verkiezingen
  • 18 april 2015: Landelijk D66 congres 101. Aanwezigheid thema-afdeling D66 Duurzaam (met stand en vaak een fringemeeting)
  • Mei D66 Duurzaam Diner
  • 26 mei 2015: Verkiezing Eerste Kamer leden (door de gekozen leden van de Provinciale Staten)
  • 12 september 2015: Najaarsbijeenkomst thema-afdeling D66 Duurzaam (grote bijeenkomst voor alle thema-afdelingsleden en alle werkgroepen, op een zaterdag. Inclusief workshops)
  • Oktober 2015: Voorbereiding najaarscongres D66. Werkgroepen en bestuur werken hier decentraal aan
  • November 2015: Landelijk D66 congres 102. Aanwezigheid thema-afdeling D66 Duurzaam (met stand en/of fringemeeting)
  • Voorbereiding volgende landelijke verkiezingen – de Tweede Kamer verkiezingen staan gepland op 15 maart 2017, maar kunnen vervroegd plaatsvinden mocht het kabinet voortijdig vallen. Hiertoe bereiden de werkgroepen tijdig hun paragrafen in het verkiezingsprogramma voor.

In de 2e kamer verkiezingsprogramma’s van 2010 en 2012 kunt u veel voorstellen van de thema-afdeling D66 Duurzaam terugvinden. Ook voor de Provinciale Verkiezingen in 2015 en de Europese en Gemeenteraadsverkiezingen in 2014 heeft de thema-afdeling concrete voorstellen (concept paragrafen en amendementen) en factsheets gemaakt.

Gepubliceerd op 02-12-2014 - Laatst gewijzigd op 29-12-2015